tisdag, augusti 11, 2009

Identifikation?


Jag behöver hjälp!
Vilka är de här personerna, jag tror att det ska vara skådespelare allihopa.
Jag har fått några förslag, vad tror ni, stämmer det, är några fel?

Sicksacka uppifrån och ner:

Elisabeth Taylor?
James Dean
Ricky Nelson (Eller en ung marlon Brando?)
Audrey Hepburn
Marilyn Monroe
Humphrey Bogart
----------------------------
Jess har nu upplyst om att donna nr.1 inte är Kathrin Hepburn och är lite osäker på person nr 3, de andra ska vara rätt. :)
----------------------------
Det verkar som om nr 3 nog kan vara Ricky Nelson trots allt, tack Camilla.
Då har vi bara den mystiska kvinnan kvar, fick en gissning på Elizabeth Taylor, kan det stämma eller har ni andra förslag?
Please let me know!

3 kommentarer:

Jess sa...

Kathrine Hepburn är fel men jag kommer int epå människan namn nu bara men ska fundera. Ricky Nelson vet jag faktiskt inte hur han såg ut som ung och jag kan inte säga att bilden ser bekant ut heller. De andra är rätt :-)

Camilla sa...

nr 3 är fruktansvärt lik Ricky Nelson så det är nog han :)

Jess sa...

Ja, skulle jag chansa så blir det nog Elisabeth Taylor :-)