söndag, juni 22, 2008

Ett rum avklarat!

Vår ambition var att få Skruttens rum färdigt innan vi flyttade in, men det blev inte riktigt så då det blev mer att göra därinne än vi först hade tänkt... Men i helgen, 1 månad efter inflyttningen gjorde vi det sista, vi satte upp wallisarna och taklisten. Så skönt att ha det avklarat!
Det som är kvar att göra i "bostadsdelen" (om vi alltså räknar bort källare) är att tapetsera om hallen och vardagsrummet. Vi har våra förhoppningar att vi ska hinna med båda i sommar (plus en del andra mindre roliga
måste-göras-saker) Jag sitter och velar om vilket rum vi ska ta först.
Det är svårt att veta i vilken ände man ska börja.



5 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

hjälp vad fint! har ni målat för hand?

Vickiehickietorian sa...

GP. helt slut. är ett skelett utan liv i ögonen.

Anonym sa...

guu vad fint... riktigt trevlig tapet... inte det vanliga färgerna... vilket jag diggar stenhårt.... får jag flytta in hos skrutten... sjukt mysigt

Miralin sa...

Vickie och alla andra fundersamma: Tyvärr kan jag inte åt mig äran för att ha målat även om jag skulle vilja. Figurerna är stora borttagbara klistermärken, bara bakgrunden är målad av oss.

Nattis: Skrutten delar säkert med sig, men din nya lägenhet då?

Anonym sa...

Elliot har wallisarna i samma serie fast djungeltemat =)