måndag, juli 09, 2012

Vissla och du skall finna

Tyckte jag var smart som installerade en app som gör att telefonen visslar tillbaka när man visslar efter den.
Perfekt eftersom min telefon alltid lyckas gömma sig på konstiga ställen, (jag skulle gärna se en liknande funktion för plånboken)
Det jag missade att tänka på var att Skrutt är en hejare på att vissla.

10 minuter tog det innan jag slog av funktionen.

Nu får jag använda den i smyg och stänga av den ett tag varje gång han kommer på att han ska testa om det funkar. Med lite tur är den på när jag behöver den.

2 kommentarer:

Sara sa...

Namn????

Miralin sa...

Whistle Phone Locator
Den kan vara bra att stänga av om man lyssnar på musik eller en bok på mobilen, då den inte riktigt verkar kunna hantera det. Annars är den riktigt bra!