tisdag, juni 12, 2012

Inte direkt nån boost för självförtroendet

Jag har en sunkdag. Trött, osminkad och fåret uppsatt i en trasslig hästsvans.
Har tillbringat morgonen med att städa badrummet.
Ja ni fattar.
Så sätter jag mig vid datorn med en kopp te för att fixa och trixa, fick lov att köpa ny för ett par dagar sedan då den gamla kraschade så mycket grundläggande grejer som behöver ordnas på nytt.
Jag lägger in  MSN och hej hopp!
Plötsligt dyker en stor bild av mig upp på skärmen, som rör på sig.
Så nu har jag insett 3 saker.
1. Min nya dator har en inbyggd filmkamera/kamera.
2. MSN erbjuder numera sina användare att uppdatera sin profilbild genom att sätta igång ovan nämnda kamera när man startar upp programmet.
3. Jag lär nog ta och kladda på nåt på skuggorna under ögonen och dra en borste genom håret innan jag hämtar på dagis. Osäkert om fröknarna skulle släppa iväg ungen med mig annars.

Inga kommentarer: