torsdag, oktober 08, 2009

Korten på bordet

Ok. Såhär är det.
Jag har fått jobb, en tjänst på 75%. Självklart roligt, men jag började för en vecka sen och det har av olika anledningar varit väldigt turbulent och jobbigt. Jag åkte hem och grät ögonen ut ur mig varenda dag, sov inte på nätterna och klarade inte av att äta på flera dagar.
Inte direkt toppform.
För ett par dagar sedan insåg jag att det inte gick längre och hade ett samtal med chefen. Nu känner jag att det finns hopp. Jag vet fortfarande inte hur det kommer att gå, det får tiden utvisa, men jag har ätit idag och inte grinat på över ett dygn.
Sett till hur det varit känns det som stora framsteg.

4 kommentarer:

Sara sa...

Men du, så här kan du ju inte ha det.
Kramen!!!!

Jess sa...

Så kan man ju inte ha det! Hoppas det löser sig. kram

Milla sa...

Hej gumman!
Jag hörde vart du hade fått jobb. Jag vet hur det är. Jag har själv varit på samma ställe :)

Du får höra av dig om du vill prata! Det kommer ordna sig, jag lovar!

Ps, jag hör av mig ang min födelsedag. Funderar på om du, jag och Camilla ska gå ut och äta :)

Kramar till dig tjejen / Milla

Camilla sa...

Men älskade du, det lät inte så bra! Jag hoppas du vet vart vi finns om du behöver oss :)

Såg att Milla nämnt våra planer nu kring hennes födelsedag, myspysigt!!

Förresten, igår åt vi kräftor jag och sebbe och det var ju inte några du gav mig.. De var himlans goda, miljoner tack hjärtat! Sebbe tackar dig tusen ggr om han med hehe