onsdag, december 09, 2009

10 saker du (kanske?) inte visste om mig

1. När jag sover vill jag ha en kudde att krama om, så har det varit sen jag var liten.

2. Jag är hypokondriker.

3. Jag är en listnörd, jag skriver listor på allt.

4. Jag är väldigt osäker och har svårt att tro på mig själv och min förmåga.

5. Jag har en genuin skräck för fästingar. Jag kallsvettas, skakar och blir helt panikslagen om jag ser en.

6. Jag är alltid ute i god tid och kommer så gott som aldrig försent. Jag förväntar mig att andra ska vara på samma sätt och blir, i tysthet, extremt irriterad när någon kommer sent.

7. Jag började dricka alkohol när jag var 14. Slutade ett par år senare och höll sen uppe helt tills jag var 20. Än idag dricker jag inte speciellt ofta och är ytterst sällan full.

8. Jag lyckas effektivt ta död på varenda blomma som kommer in i min ägo, jag har verkligen inga gröna fingrar.

9. Jag har aldrig lärt mig att dyka och hoppar därför alltid i vatten med fötterna först.

10. För den som vet vart man ska leta finns mina bröst finns att beskåda på Internet.

1 kommentar:

camilla sa...

hahaha då måste du ha vart irriterad på mig massvis med gånger med tanke på hur sen jag lyckats vara massor med gånger ;p den sista punkten blev jag förvånad över... det trodde jag inte om dig ;)