onsdag, januari 27, 2010

... och vi har även uppfunnit bilen...

Telefonen ringde just härhemma.
Det var en datorröst som talade om att jag fått ett sms som den nu skulle läsa upp och som sen hackigt stakade sig igenom ord för ord. Det hördes nästan vad som sades.
Hur som helst.
SMS i hemtelefonen? Detta är för mig ett helt nytt fenomen.
Jag känner mig som 100 år!

*hytter med käppen och slår med handväskan efter alla som sitter och skrattar åt mig*

I slutet blev jag sen erbjuden alternativet att jag få reda på vem sms:et var ifrån.
Detta skulle endast kosta mig 10 kronor.
WTF!

2 kommentarer:

Camilla sa...

hahaha så du menar att du var tvungen att betala för att få veta vem det var från... jag ska aldrig mer skicka fel :)

milla sa...

Haha... du, jag hatar dom där sms telefon skiten! jag kan få tre sånna per dag!! och jag lyssnar aldrig för jag hör ju inte vad robot kvinnan säger!!

Har undrat om det är nå skämt.. men tydligen inte.. eller?? :D

är det bra med dig föressten lilla Linda?

Kramis från milla