fredag, september 16, 2011

Fler såna tack

Vissa dagar är bara så bra. Jag och Skrutt har haft mysdag.
Det började med att han kom in till vår säng när han vaknade och gick med på att ligga och titta lite på barnprogram så jag fick hålla om honom och slumra en stund till.
Efter frukost åkte vi ner på stan då jag hade lite ärenden att göra. Lunch på café, innan vi mätta och nöjda åkte vi sen vidare till Busborgen. Vilket jag misstänker är Skrutt version av paradiset på jorden. Typ. 2½ timme på världens bästa lekställe. Det är ganska bra att ha barn ibland, en helt legitim anledning att åka stora rutschkanor och klättra klätterställningar, me like.
Det bästa av allt; Skrutt har lyssnat på mig hela dagen, inte ett enda utbrott för att han inte fått som han ville.
Bara en sån sak kan ju göra en hel dag.

Inga kommentarer: